20 Kasım 2013 Çarşamba

Bugün eğlenceli ve hareketli bir gündü. 
Muharrem ayının onuncu gününde başlayan aşure günü münasebetiyle bir etkinlik yaptık. Pamukova 75.yıl İÖO bahçesinde gerçekleşen etkinlik sayesinde hem aşureler yendi hem çocukların neşesiyle herkes çocukluğunu hatırladı.
 Unutmamamız gereken önemli bir nokta "bir zamanlar hepimiz çocuktuk."





1 yorum:

  1. Kalıcı bir gelenek olur inşallah...Allah kabul etsin ..kuzen.. bu hayırlı işe ön ayak olan kıymetli evlatlarında sevabından pay alıcı olur inşallah...

    YanıtlaSil