15 Kasım 2013 Cuma

sevgisiz yaşam düşünülemez değerli dostlar. Rabbimizin bize nasip ettiği ve kendinde bulunan bütün değerlerden paylaştırdığı kalbimizden , sevgiyi ve merhameti eksik etmemesini diliyorum.
  "Zaman kötü " deniyor, oysa kötü olan zaman değil. Değişen; yaşam koşulları doğrultusunda insanlardır. Acımasız, sevgisiz, saygısız bir insan topluluğu var. Aç gözlü, bencil ve çıkarcı insanlar çoğaldıkça zaman kötüleşiyor.
 Nostalji diyerek geçmiş yolculuğuna çıktığımızda, aklımıza ilk gelen hatıra nedir? diye sorsam," eski komşuluklar ve mahallemiz" diyen çoğunluğu duyar gibiyim.
şimdilerde komşu komşuyu tanımıyor. Eskiden böyle miydi? hayır, tabi ki. Mahalleye yeni biri taşınsa yardım etmek için çırpınırdı komşular. Yemekler , çaylar havada uçuşurdu. eşyalara bir el atalım diye yarışırlardı. Yardımlaşılır ve komşumuzun sevinci bizim sevincimiz , komşumuzun sıkıntısı bizim sıkıntımız olurdu.
" Hayırlı akşamlar "değerli kardeşlerim. Allah, Kalbimizden sevgiyi ve saygyıı ,merhamet ve cömertliği eksik etmesin.

2 yorum:

  1. Pek kıymetli kuzenim ve değerli arkadaşım.. Sayfanızın başarılı olacağına inancım sonsuzdur..
    Severek ve ilgi ile takip edeceğim....
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM KUZENİM, İNŞAALLAH BAŞARIRIM. YAZACAK O KADAR ÇOK ŞEY VAR Kİ. BU FIRSATI DEĞERLENDİRMEYE ÇALIŞACAĞIM.

      Sil